Každú škodu môžete nahlásiť aj online
Nabúrané auto, zatečený byt či zlomená noha na dovolenke pri mori.
Na nahlásenie akejkoľvek poistnej udalosti už nepotrebujete čakať na spojenie s operátorom na infolinke, ani vypisovať množstvo formulárov Stačí pár ,,klikov" prostredníctvom webstránky www.allianzsp.sk zo svojho smartfónu, tabletu či z počítača a vaša poistná udalosť je nahlásená poisťovni.
Takúto jednoduchú a rýchlu komunikáciu klienta s poisťovňou ponúka nové online centrum nahlasovania škôd, ktoré tento rok spustila
Allianz - Slovenská poisťovňa. ,,Nový digitálny proces hlásenia škody je navrhnutý tak, aby z malého rozsahu údajov a z minimálneho zaťaženia klienta vyťažil maximálny možný výsledok. Po ukončení online formulára klient vždy dostáva okamžitú spätnú väzbu o čísle registrovanej škody, ktoré bude používať v ďalšom procese vybavenia škody. Vďaka nemu môže kedykoľvek skontrolovať stav riešenia svojej poistnej udalosti," vysvetľuje riaditeľ odboru likvidácie poistných udalostí Allianz - SP Jozef Hrdý.
Výhody online nahlasovania škôd
- Užívateľsky príjemný, prehľadný a atraktívny vizuál.
- Intuitívna forma ovládania a rozhodovania sa pre klienta.
- Jednoduchá a všeobecne pochopiteľná terminológia.
- Špeciálne definované scenáre pre rôzne okolnosti vzniku poistných udalostí.
Online centrum nahlasovania škôd ponúka tieto služby
- Interaktívne vyhľadanie a odporučenie opravcu motorového vozidla.
- Prezentáciu zmluvných partnerov poisťovne a benefitov, ktoré ponúkajú výlučne klientom Allianz - SP.
- Okamžitú informáciu pre ,,opravcu" o novom prípade na základe výberu klienta.
- Automatizované pravidlá o vykonaní či nevykonaní obhliadky a o výbere likvidátora pre nahlasovaný typ škody.
- Funkcionalitu pripojenia dokladov pre riešenie škody už pri jej nahlásení s nápovedou o požadovaných dokladoch pre jednotlivé typy poistných udalostí.
- Okamžitý prenos dát a napojenie na existujúce digitálne procesy riešenia poistných udalostí.
Online centrum nahlasovania škôd predstavuje úplne novú generáciu online služieb. Ide o veľmi citlivo navrhnutú komunikáciu s klientom pri nahlasovaní škôd, ktorá znamená výrazný posun v rámci automatizácie a digitalizácie procesov Allianz - SP.